اصولگرایان از بنده درخواستی برای عدم کاندیداتوری نداشته‌اند/ در موعد مقرر تصمیم انتخاباتی‌ام را می‌گیرم
اصولگرایان از بنده درخواستی برای عدم کاندیداتوری نداشته‌اند/ در موعد مقرر تصمیم انتخاباتی‌ام را می‌گیرم
نماینده مردم تبریز، اذرشهر و اسکو گفت: اینکه می‌گویند از سعیدی خواسته‌اند در انتخابات پیش رو کاندیدا نشود کذب محض است.

محمداسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شمس در واکنش به خبر منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر «درخواست جمعی از اصولگرایان از آقایان سعیدی و فرهنگی برای عدم کاندیداتوری در مجلس یازدهم» اظهار داشت: برای اولین‌بار این مسئله در رسانه‌ها مطرح شد و برخلاف ادعای مذکور نه جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری درخصوص انتخابات برگزار شده و نه اصولگرایان از ما چنین درخواستی کرده‌اند.

وی افزود: از اینکه با چه نیتی این اخبار را در فضای مجازی منتشر می‌کنند بی‌خبرم و شاید در آستانه‌ی انتخابات چنین شیطنت‌هایی را برای حاشیه‌سازی و تاثیرگذاری در تصمیمات لازم می‌دانند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم تصمیمی گرفته است، توضیح داد: در دوره‌ی گذشته نیز چند ماه مانده به انتخابات این مسایل مطرح شد و بنده در موعد مقرر تصمیم خود را گرفتم و رسانه‌ای نیز شد، به‌نظرم ورود زودهنگام به مسایل انتخاباتی اصلی‌ترین ضربه را به مردم می‌زند.

وی تصریح کرد: نباید از هم‌اکنون فضای کشور را انتخاباتی کرد و برای مردم نیز چنین حاشیه‌هایی مهم نیست؛ آذربایجانی‌ها بیشتر از آنکه حواشی درون جلسات اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را رصد کنند به‌فکر معیشت و گذران زندگی‌شان هستند و بیکاری و مشکلات اقتصادی فشار مضاعفی را بر مردم وارد می‌کند.

انتهای پیام/