استوکس باشگاه تراکتور را نقره‌داغ کرد
استوکس باشگاه تراکتور را نقره‌داغ کرد
آنتونی استوکس بازیکن فصل گذشته تراکتور تبریز در جریان شکایت از این باشگاه به فیفا، توانست تیم تبریزی را محکوم و این باشگاه پرهوادار را نقره‌داغ کند.

به گزارش شمس، در حالیکه معاون حقوقی باشگاه تراکتور بارها از محکومیت استوکس در پی شکایت از او به خاطر ترک تیم به رغم داشتن قرارداد چندساله خبر می داد، اما این استوکس بود که توانست رأی فیفا را به نفع خود رقم زند.

باشگاه تراکتور بعد از جدایی آنتونی استوکس از این تیم همواره مدعی بود که از این بازیکن شکایت کرده است، اما مهاجم فعلی پرسپولیس با انتشار حکم فیفا در صفحه شخصی خود اعلام کرد باشگاه تراکتور در فیفا محکوم شده است.

بر این اساس باشگاه تراکتور طبق رای فیفا باید تا ظرف ۴۵ روز آینده مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود دیرکرد یک ساله را به حساب آنتونی استوکس واریز کند و در غیر این صورت محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالات در انتظار تیم تراکتور تبریز خواهد بود.

پیشتر از سوی معاون حقوقی باشگاه تراکتور اعلام شده بود، استوکس پس از جدایی از این تمی نمی تواند با تیمی قرارداد ببندد، اما او ابتدا با تیم آدانا اسپور ترکیه و سپس پرسپولیس تهران قرارداد همکاری به امضا رساند.

تیم فوتبال تراکتور با ۳۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارد.