استخدام وکیل جدید برای زوج هنرمند تبریزی گرفتار در زندان هند
استخدام وکیل جدید برای زوج هنرمند تبریزی گرفتار در زندان هند
ساعی از رایزنی ها با سرکونسولگری ایران در حیدرآباد هند برای استخدام وکیل برای وحید گلبوستانی هنرمند تبریزی و همسرش خبر داد.

به گزارش شمس، زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از دیدار با خانواده وحید گلبوستانی، هنرمند تبریزی که گرفتار باندهای قاچاق انسان شده و از زندان های هندوستان سر درآورده‌اند پیگیر موضوع پرونده این زوج از وزارت امور خارجه شدم.

وی ادامه داد: بعد از رایزنی با مقام وزارت و آقای جابر انصاری معاون کنسولی وزارت امور خارجه پیگیری های مجدد برای یافتن راه حلی برای نجات این زوج و فرزند خردسالشان انجام شده است.

ساعی همچنین گفت: بعد از پیگیری های انجام شده نتیجه پیگیری ها توسط وزارت امور خارجه به اینجانب اعلام شد.

وی‌ افزود: طبق اعلام این مقام وزارت امور خارجه متاسفانه این زوج هنرمند به اتهام ارایه گذرنامه جعلی کشور اسپانیا در فرودگاه بنگلور هند دستگیر شدند.

Image title

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از زمان دستگیری این زوج، سرکونسولگری کشورمان در حیدرآباد و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو تلاش ها، مکاتبات و پیگیری های زیادی با توجه به وضعیت جسمانی و بیماری این دو هنرمند تبریزی انجام داده است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه وکیلی فعلی این زوج هنرمند از کفایت کافی برخوردار نیست و طبق پیگیری های صورت گرفته توسط اینجانب مقرر شده است تا سرکونسولگری ایران در حیدرآباد هند برای وحید گلبوستانی هنرمند تبریزی و همسرش وکیل جدید استخدام کند.
Image title

ساعی در ادامه با اشاره به وضعیت وخیم جسمانی وحید گلبوستانی و همسرش عرفانه صدیق پور گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو در چندین یادداشت و ملاقات های متعدد وضعیت جسمانی این زوج و مسئولیت هر گونه اتفاق ناشی از بیماری آنها را به دولت هند متذکر شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری های مستمر نمایندگان تبریز، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهای نو و سرکونسولگری ایران در حیدر آباد هند بزودی شاهد رفع مشکل این زوج هنرمند تبریزی و بازگشت به کشورمان باشیم.