ادارات تبریز هفته پیش رو تعطیل هستند؟/ تبریز در وضعیت نارنجی
ادارات تبریز هفته پیش رو تعطیل هستند؟/ تبریز در وضعیت نارنجی
فرماندار تبریز از عدم تصمیم گیری در خصوص تعطیلی ادارات دولتی در آذربایجان شرقی خبر داده و افزود: روز پنج‌شنبه در این مورد جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.

به گزارش شمس، در پی اعلام بهبودی نسبی شرایط کرونایی و خروج تمامی شهرهای آذربایجان شرقی از وضعیت قرمز و همچنین اظهارات سخنگوی ستاد ملی کرونای کشور مبنی بر پابرجا بودن تعطیلی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ و پاساژها در شهرهای نارنجی و نیز منع تردد بین شهری، شبهات در خصوص شروع فعالیت ادارات خصوصی و دولتی در تبریز افزایش یافت.

در این ارتباط، بهروز مهدوی فرماندار تبریز در گفتگو با خبرنگار شمس، اظهار داشت: در خصوص تعطیلی ادارات دولتی هنوز تصمیمی گرفته نشده است و روز پنج‌شنبه (فردا) جلسه‌ای در این خصوص بین مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

  • فهرست مشاغل گروه  سوم
  • مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی .
  • فهرست مشاغل گروه چهارم
  • همایش‌ها، مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی.
  • نویسنده : عارف زمانی