اخذ عنوان نماینده تبریز از بیمقدار توسط مردم!/ فریاد مرگ بر سازشگر در واکنش به پیشنهاد مذاکره
اخذ عنوان نماینده تبریز از بیمقدار توسط مردم!/ فریاد مرگ بر سازشگر در واکنش به پیشنهاد مذاکره
معترضان به پیشهاد شهاب الدین بیمقدار مبنی بر مذاکره با آمریکا، خواستار استعفاء او شدند و عنوان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو را از مقابل اسمش برداشتند.

به گزارش خبرنگار شمس، انتشار صحبت‌های شهاب‌الدین بیمقدار در این پایگاه خبری موجی از واکنش‌ها را درپی داشت و کاربران فضای مجازی و چهره‌های سیاسی و فرهنگی، سخنان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مبنی بر مذاکره با آمریکا را محکوم کردند.

بیمقدار در گفت‌وگویی که روز شنبه با خبرنگار شمس داشت در پاسخ به این سوال که بهترین اقدام در برابر ترور سپهبد سلیمانی چیست، تصریح کرد: مذاکره بهتر از جنگ است، لذا باید دو طرف ضمن خویشتن داری مذاکره کنند چراکه پیروزی نظامی ایران در برابر آمریکا و متحدانش سخت به نظر می‌رسد”

انتشار این سخنان خشم دوستداران سپهبد قاسم سلیمانی را برانگیخت و آنان از پیشنهاد مذاکره این نماینده مجلس انتقاد و آن را در تضاد با سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام سخت از آمریکایی‌ها عنوان کردند.

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد معترضان عنوان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو را از مقابل اسم بیمقدار حذف کرده‌اند و با سر دادن شعار مرگ بر سازشگر، مرگ بر منافق خواستار استعفاء او شده و وی را نماینده آمریکا در مجلس خطاب کرده‌اند.

انتهای پیام/