احتمال بازپخش قصه‌های مجید در تبریز/ چشم غُره‌ی اردبیلی‌ها به استاندار سابق آذربایجان‌شرقی
احتمال بازپخش قصه‌های مجید در تبریز/ چشم غُره‌ی اردبیلی‌ها به استاندار سابق آذربایجان‌شرقی
رسانه‌های اردبیلی مدعی شده‌اند مجید خدابخش به‌سبب عدم استقبال مردم زادگاهش از کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم، قصد دارد از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نامزد شود.

به گزارش خبرنگار شمس، انتخابات مجلس محل تنازع قدرت‌ها و چهره‌های شاخص سیاسی محسوب می‌شود و استاندار سابق آذربایجان‌شرقی از جمله اشخاصی است که بعد از بازنشستگی اجباری از دولت، درصدد بقاء در عرصه‌ی سیاست و مسئولیت به واسطه‌ی وکالت مردم است.

مجید خدابخش از ماه‌ها قبل حوزه‌ی انتخابیه‌ اردبیل را برای کاندیداتوری برگزیده است و ترجیح می‌دهد فعالیت‌های انتخاباتی‌اش را در زادگاهش دنبال کند. تصمیم استاندار سابق آذربایجان‌شرقی عاقلانه به نظر می‌رسد و قطعا او را در اردبیل بیشتر از تبریز می‌شناسند اما گویا موانع سر راهِ خدابخش در زادگاه خود بیشتر از تبریز است.

خیراً رسانه‌های اردبیل طی گزارشاتی اعلام کرده‌اند به دلیل عدم استقبال توده مردم از کاندیداتوری مجید خدابخش به دلیل ضعف عملکرد در استانداری اردبیل، او تصمیم گرفته است شانس خود را در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو بیازماید.

قطعاً کاندیداتوری خدابخش از حوزه انتخابیه تبریز رقابت را در این منطقه به واسطه‌ی تعدد شخصیت‌های سیاسی نام‌آوازه داغ می‌کند اما تاکنون مجید خدابخش اظهار نظری در خصوص مطالب رسانه‌های اردبیلی نداشته است.

انتهای پیام/