احتمال افتتاح پروژه‌های «سد حاجی‌لار چایی» و «راه‌آهن میانه-بستان‌آباد» به دست روحانی/ از زمان دقیق سفر رئیس‌جمهور به تبریز بی‌خبریم
احتمال افتتاح پروژه‌های «سد حاجی‌لار چایی» و «راه‌آهن میانه-بستان‌آباد» به دست روحانی/ از زمان دقیق سفر رئیس‌جمهور به تبریز بی‌خبریم
الله قلیزاده گفت: سد حاجیلار چایی در ورزقان و راه‌آهن میانه تا بستان‌آباد از جمله پروژه‌هایی است که شاید در سفر ریاست‌جمهوری به بهره‌برداری برسد.

قلی الله‌قلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شمس در پاسخ به این سوال که در سفر ریاست‌جمهوری به تبریز کدام پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند، خاطرنشان ساخت: اوایل ماه مبارک رمضان استاندار آذربایجان‌شرقی نمایندگان استان را در جریان سفر حجت‌الاسلام روحانی به تبریز قرار داد اما اشاره‌ای به زمان دقیق سفر و جزئیات برنامه‌ها نداشت.

وی افزود: در گفت‌وگویی که دیروز با معاونت سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی داشتم زمان سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به استان را جویا شدم اما علیار راستگو نیز از زمان سفر ابراز بی‌خبری کرد و گفت فعلاً هیچ‌چیز معلوم نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا پروژه‌ای برای افتتاح توسط رئیس‌جمهور وجود دارد، توضیح داد: یکی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری سد حاجی‌لار چایی در ورزقان است و در صورت همت مسئولان اجرایی شاید پروژه راه‌آهن میانه تا بستان‌آباد نیز آماده افتتاح شود اما نمی‌توان با قاطعیت در این باره سخن گفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای پروژه اتوبان تبریز-بازرگان که رئیس‌جمهور در سفرهای قبلی‌اش وعده اجرای آن را داده بود برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: دولت برای اجرای این پروژه دنبال سرمایه‌گذار خارجی است اما تحولات اقتصادی و ارزی اخیر مانع جذب سرمایه‌گذار مطمئن شده است.

انتهای پیام/