اجرای طرح تشدید برخورد با عوامل غیر مجاز تفکیک پسماند/ مراکز غیرمجاز با حکم قضایی پلمب می‌شود
اجرای طرح تشدید برخورد با عوامل غیر مجاز تفکیک پسماند/ مراکز غیرمجاز با حکم قضایی پلمب می‌شود
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از اجرای طرح تشدید برخورد با عوامل غیر مجاز تفکیک پسماند و خودروهای غیرمجاز جمع آوری ضایعات خبر داد.

به گزارش شمس، علیرضا اصغری با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و ضایعات در تبریز تشدید شده است.

وی ادامه داد: با شروع فصل گرما و ایجاد مشکلات عدیده بهداشتی و زیست محیطی ناشی از وجود انبارهای ضایعاتی اقدام به جمع آوری و پاکسازی انبارهای ضایعات مزاحم از سطح شهر کرده ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز سپس با تاکید بر اینکه این طرح در تمامی نقاط سطح شهر اجرا می شود، افزود: در این طرح انبارهای غیرمجاز و همچنین ضایعاتی‌های سطح شهر که سبب سدمعبر و نازیبایی مناظر شهری می‌شوند، شناسایی شده و با آنها برخورد قاطع صورت می گیرد.

وی ادامه داد: مراکز غیر مجاز نیز با حکم قضایی پلمب می شود.

اصغری با تاکید بر اینکه در این انبارها مسائل بهداشتی رعایت نمی شود و باعث آلودگی هوا و مسائل زیست محیطی می شود، گفت: برای همین منظور با این افراد به صورت قاطع برخورد می کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه با عوامل جمع آوری ضایعات نیز برخورد می شود، گفت: این افراد آرامش ساکنان محلات را بر هم زده و حقوق شهروندان را پایمال می کنند که برای حفظ آرامش در خیابان ها، پاک‌سازی و برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات در این طرح اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز یادآور شد: زباله گردهای سطح شهر نیز که مبادرت به جمع آوری ضایعات خشک به صورت غیرمجاز می‌کنند به نوعی منبع تغذیه کارگاه‌ها و انبارهای غیر مجاز هستند که با آن‌ها به صورت جدی برخورد می کنیم.