اتوبوس‌های تبریز را تعمیر می‌کنیم/ دولت سهم استان را از بودجه حمل و نقل نمی‌دهد
اتوبوس‌های تبریز را تعمیر می‌کنیم/ دولت سهم استان را از بودجه حمل و نقل نمی‌دهد
شهردار تبریز گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر از محل اعتبارات دولتی تعمیر و به این ناوگان اضافه می‌شود.

به گزارش شمس، «ایرج شهین‌باهر» روز سه شنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای تعمیر این ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، اظهار داشت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیازمند توجه مسوولان است.

وی با بیان اینکه ۸۷.۵ درصد تامین منابع مالی حمل و نقل عمومی بر عهده دولت است، عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز از این میزان منابع نیم درصدش را هم دریافت نکرده است.

شهردار تبریز از اعضای شورای اسلامی و نمایندگان استان در مجلس خواست به این موضوع توجه کرده و پیگیر تحقق بودجه در این زمینه باشند چرا که متقاضی استفاده از حمل و نقل عمومی اقشار ضعیف جامعه هستند و این مطالبات باید با پیگیری های لازم وصول شود.

وی یادآوری کرد: بعد از ۲ سال دوندگی و پیگیری، فقط ۱۳۰ میلیارد تومان یعنی کمتر از نیم درصد تعهدات دولتی، آن هم به صورت اوراق برای نوسازی اتوبوس‌ها اخذ شده است که لایحه آن نیز هفته جاری در صحن علنی شورا اعلام وصول شد.

انتهای پیام/