آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری تبریز برای بارش برف و باران
آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری تبریز برای بارش برف و باران
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری برای مواجه با بارش های احتمالی برف و باران خبر داد.

به گزارش شمس، محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بارش برف و باران در روزهای آینده گفت: پیرو اعلام سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر شروع فعالیت سامانه بارشی جدید در روزهای پیش رو، نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در مناطق دهگانه شهرداری تبریز به حالت آماده باش در آمده اند.

قربانیان تبریزی اظهار داشت: به تمامی معاونت های مناطق دهگانه اعلام شده است تا با آمادگی کامل نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم برای هرگونه رخداد احتمالی ناشی از بارش ها اقدام نمایند.

معاون خدمات شهری با اشاره به نوسازی، تحهیز و خریداری تجهیزات زمستانی در سال جاری اظهار داشت: تمامی معاونت های خدمات شهری ملزم به استقرار و فعالیت ماشین آلات و تجهیزات زمستانی در در مواقع آماده باش هستند و در این راستا در روزهای گذشته از تجهیزات و ماشین آلات زمستانی مناطق بازدید به عمل آمده است.

با تاکید شهردار تبریز و معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار، با خرید و نوسازی تجهیزات زمستانی از آغاز فصل پاییز تمهیدات لازم در معاونت های خدمات شهری مناطق آمادگی کامل برای مواجه با بارش برف و باران و هرگونه حوادث غیر مترقبه و رفع مشکلات احتمالی در کوتاه ترین زمان  اتخاذ شده است.