آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان شرقی
آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان شرقی
معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای استان از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه ( ۲۵ اسفند ) ادامه دارد.

به گزارش شمس، مهدی اسحقی نژاد در گفت‌وگوی خبری با اعلام این خبر اظهار کرد: این ثبت نام برای متقاضیان مسکن شهر جدید سهند و شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو امکان پذیر بوده و برخلاف مرحله اول همه متقاضیان می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: همچنین پس از اتمام زمان ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهائی با لحاظ شاخص‌هائی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و…، اولویت‌بندی و انتخاب می‌گردند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس، نیازی جهت مراجعه به کافی نت‌های سطح شهر نبوده و متقاضیان می‌توانند در خانه مانده و از طریق سامانه tem.mrud.ir ثبت نام یا با ارسال کد ملی از طریق پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴ ثبت نام اولیه کنند.

اسحقی نژاد عنوان کرد: افرادی که در مرحله اول، ثبت‌نام و به‌عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند، چنانچه در بازه زمانی اعلام‌شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض نموده‌اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/