آذربایجانی ها برای شکست دردانه ی پایتخت هم قسم شده اند/ دوئل حساس تراکتور در ورزشگاه دوم خود
آذربایجانی ها برای شکست دردانه ی پایتخت هم قسم شده اند/ دوئل حساس تراکتور در ورزشگاه دوم خود
پرسپولیس تهران و تراکتور آذربایجان در دیداری حساس و نفس گیر در مقابل هم قرار می گیرند.

ورزشی شمس: روز یکشنبه همه نگاه ها به تهران و ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی خواهد بود. جایی که حساس ترین دوئل هفته بین پرسپولیس و تراکتور رقم خواهد خورد.

سرخ پوشان آذربایجانی و تهرانی طوری مقابل هم قرار خواهند گرفت که تراکتور تبریز با ۳۰ امتیاز در رده سوم و پرسپولیس تهران با ۳۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است

این دیدار روز یکشنبه ساعت ۱۵:۱۵ با قضاوت محمدرضا اکبریان آغاز می‌شود. آرمان اسعدی و سعید قاسمی کمک‌های او در این بازی خواهند بود.

دوئل الهامی یحیی؛ قسمت دوم

آخرین رقابت ساکت الهامی و یحیی گلمحمدی برمیگردد به جدال تراکتور و شهرخودرو ، که ساکت الهامی در اولین دوئل خود با گلمحمدی در قالب شهر خودرو توانست با نتیجه سه بر یک مچ رقیب خود را بخواباند. اکنون پرسپولیس یحیی گلمحمدی و انتقام شکست قبلی، آن هارا مجاب کرده تا با انگیزه بیشتری در مقابل تراکتور قرار بگیرند. اما در طرف مقابل تراکتور با چهار برد پیاپی دوست ندارد مقابل رقیب سنتی خود متوقف شود.

تهران سرخ تر از همیشه
جدال سکوهای آزادی حساس تر از زمین بازی خواهد بود. جدالی که همیشه با تنش همراه بوده و کار به جنگ و خونریزی کشیده شده است. از آنجایی که هواداران پرشور آذربایجانی فراخوان متعددی برای حضور در خانه دومشان داده اند و خواستار افزایش سکو های آزادی به بیش از ۱۰ درصد شده اند اما در مقابل هواداران و مطبوعات پرسپولیسی به این خواسته هواداران تراکتور واکنش منفی نشان داده اند که میتوان پیش بینی کرد سکو های آزادی جوی ملتهب و حساس تری نسبت به زمین بازی خواهند داشت.

سکوی اصلی قهرمانی

با توجه به اینکه تراکتور با برد های پیاپیی که به دست آورد خود را به جمع بالا نشینان لیگ رساند و انتظارات هواداران میلیونی خود را برای کسب اولین قهرمانی در لیگ برتر را دوچندان کرد. در طرف مقابل پرسپولیس نمیخواهد نوار سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر پاره شود و مسمم تر از همیشه پا به نبرد با تراکتور خواهند گذاشت. دیدار حساس پرسپولیس و تراکتور را میتوان سکوی اصلی قهرمانی هر دو تیم در لیگ دانست.

آذربایجان، هم قسم برای شکست دردانه ی پایتخت

سیل عظیم هواداران تراکتور از جای جای مناطق ترک نشین ایران به ورزشگاه آزادی و تمرینات پر نشاط و با انگیزه تراکتوری ها  نشان میدهد یک آذربایجان برای شکست دردانه ی پایتخت هم قسم شده اند، و این جدال، نوید یک بازی تماشاگر پسندانه را می دهد.

نکات مهم

تراکتور تبریز با کسب ۳۰ امتیاز در رده سوم و در فاصله ۴ امتیازی پرسپولیس قرار دارد.
تیم پرسپولیس با ۳۴ امتیاز در صدر جدول ۱۶ تیمی لیگ ایران قرار دارد.
با تساوی ماشین سازی و سپاهان در تبریز، تراکتور میتواند با کسب پیروزی در برابر پرسپولیس تا رده دوم جدول صعود کند.
تیم های تراکتور و پرسپولیس ۲۳ بار مقابل هم قرار گرفته اند که تراکتور و پرسپولیس با کسب هر کدام ۹ برد در مقابل هم از این جهت برابری می کنند. گفتنی است ۵ بازی هر دو تیم نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : معراج آذری