آتش سوزی در پارکینگ پاساژ امت تبریز/ دو خودرو آتش گرفتند+تصویر
آتش سوزی در پارکینگ پاساژ امت تبریز/ دو خودرو آتش گرفتند+تصویر
صبح امروز، دو خودرو در پارکینک پاساژ امت تبریز دچار آتش سوزی شدند.

به گزارش شمس، بر اساس اظهار نظر حاضرین در محل آتش سوزی منبع آتش سوزی اتصالی برق یکی از خودروها بوده که با حضور به موقع آتش سوزی اتصالی برق یکی از خودروها بوده که با حضور به موقع آتش سوزی تبریز حریق کنترل شده است،  در این حادثه دو خودرو در این حادثه آسیب دیدند.

هرچند این آتش سوزی با حضور بموقع آتش نشانان اطفا شد اما گزارشات ارسالی حاکیست‌؛ بدلیل بی توجهی به مسائل ایمنی، این بازار مستعد تبدیل شدن به پلاسکویی دیگر است.

یکی از اصناف بازار امت، از نبود حتی یک کپسول آتش نشانی در پارکینگ این بازار گلایه می کند و می گوید: خدا به اصناف این بازار و شهروندان رحم کرد که این آتش سوزی در ساعات آرام روز اتفاق افتاد وگرنه معلوم نبود اطفای حریق چند ساعت طول می کشید و آتش سوزی چه میزان خسارت مالی و جانی برجای می گذاشت.

یکی دیگر از بازاریان امت از تخلفی به مراتب بزرگتر از سوی مالک پاساژ پرده برداشته و می افزاید: پارکینگ بازار امت دو خروجی داشته است که یکی از آنها را تبدیل به مغازه کرده اند و بدین ترتیب راه فرار در مواقع اضطراری را بسته اند.

یکی از آتش نشانان حاضر در صحنه نیز با اشاره به اخطارهای مکرر به صاحب بازار می گوید: متاسفانه صاحب ملک تاکنون به اخطارهای فنی پاسخ نداده و هیچ اقدامی در راستای ارتقای امنیت بازار و پارکینگ نکرده است.